יתרונות מצנן אוויר

יתרונות מצנן האוויר.

מעוניינים לרכוש מוצר שיסייע לכם להתמודד עם ימי הקיץ החמים? מצנן אוויר הינו הפתרון המושלם עבורכם, רוצים לדעת מהם יתרונות מצנן האוויר? המאמר הבא הוכן בדיוק עבורכם.

מצנן אוויר מהווה את אחד מן הפתרונות היעילים והנעימים והזולים ביותר להקלה במידות החום בימי הקיץ, והוא הפתרון המושלם לקירור סביבה חיצוניות.

היתרונות של מצנן האוויר, הינם רבים ואנו נפרט לכם מעט מיתרונותיו…

  1. ניידות:
מצנן האוויר הינו מוצר איכותי אשר מגיע עם גלגלים וניתן נייד, כך שניתן להזיז אותו בקלות ברחבי חלל חיצוני שאנו רוצים לקרר וכן להביא אותו למקומות רחוקים לצורך הפקת ארועים בחוץ/קמפינג או כל דבר אחר שתרצו
באופן הזה, המצנן הנייד משמש כפתרון מוצלח במיוחד באזורים דינמיים, בהם לא ניתן לחזות מראש את המקום המדויק בו תידרש הקלה כגון: בתי קפה, מסעדות וגני אירועים אשר יכולים לשנע בקלות את מצנני האוויר בהתאם למקום בו נמצא קהל הלקוחות ולכוון את המצנן באופן מדויק על פי רצון הלקוחות.
  2. התקנה, פירוק ותיקון:
כל שצריך הוא לחבר את המצנן הנייד לחשמל ולחבר אותו לקו מים או למלא את כלי הקיבול שלו במים (בהתאם לדגם) והוא מוכן לפעולה.
מה שמסייע לנו באחסון בתום ימי הקיץ ובתפעול המוצר בכל רגע נתן לשם שימוש נוסף.
  3. חיסכון באנרגיה:
מצנני אוויר החסכוניים ביותר בחיסכון באנרגיה.
הטכנולוגיה של מצנן האוויר היא פשוטה כאשר היא כוללת רק הפעלה של מספר משאבות שנועדו להרטיב את הרפידות המותקנות בתוכו ולהעביר את האוויר מבעד לרפידות הללו ולפלוט אוויר קר החלל אותו אנו מבקשים לקרר באופן הזה, הצריכה האנרגטית של המכשיר נמוכה במיוחד, כך שאתם מקבלים מוצר אשר מספק אווירה קרירה ונעימה בעלות צריכת חשמל מינימלית בהשוואה למוצרים אחרים.

מצנני העמק יבוא ושיווק מזמינים אתכם להיות חלק מקהל הלקוחות שלנו ולהנות ממגוון מצננים איכותיים במחירים משתלמים ישירות ממחסני היבואן עם שרות ואיכות התאמה אישית ואחריות שיתנו לכם וללקוחות שלכם את השקט והאווירה המושלמת גם בימי הקיץ החמים. המכירה הינה לצרכן הפרטי ולסיטונאי (מחיר משתנה בהתאם לכמות.

לפרטים נוספים אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון: ‭050-5538491

ליצירת קשר דרך שליחת הודעת וואצאפ לחצו כאן

לחזרה לדף הבית לחצו כאן.

התקשרו עכשיו